Discuţii directe – în fiecare zi, la întampinare sau la plecare, educatoarea va aduce la cunoştinţă aspectele importante ale zilei şi va sta la dispoziţie pentru orice intrebări.

Caietelul de corespondenta – educatoarele noteaza in fiecare zi lucruri importante cu privire la activitatile din ziua respectiva, modul de interactiune cu copiii si adultii, “perle”, mici si mari bucurii, dispozitie sau stare de sanatate, iar parintii la randul lor transmit informatii importante.

Newsletter – la începutul fiecărei săptămâni părinţii primesc prin e-mail informaţii despre programul instructiv-educativ, anunţuri, întalniri, precum şi meniul zilnic.

Şedinţele cu părinţii – o modalitate de a prezenta informaţii de ordin general.

Rapoarte periodice scrise – cuprind informaţii amănunţite despre implicarea copilului în activităţile instructiv-educative desfăşurate în grădiniţă pe parcursul unui proiect/ al unei teme.

Chestionare de evaluare – se doresc a fi un barometru pentru măsurarea calităţii serviciilor noastre.

Întruniri individuale cu parinţii – o modalitate prin care părinţii pot da feedback direct, pot fi consiliaţi şi pot aduce în discuţie orice problemă legată de fiul/fiica lor.

Evenimente cu parintii si copiii – ateliere de creatie, Ziua Familiei, Ziua de Curatenie Nationala, iesiri, excursii.

 

Parenting – seminarii pe teme legate de cresterea si educarea copiilor:

  • • Varsta marilor ucenicii – repere in dezvoltarea psiho-fizica a copiilor anteprescolari
  • • Cele doua pietre de temelie in educatie: iubirea si disciplinarea.
  • • Cuvintele pot si ziduri sau ferestre: principiile comunicarii non-violente;
  • • Importanta jocului in viata anteprescolarilor.
  • • … si multe alte teme de interes pentru parinti..